curs 2012-2013

L'educació dels nostres fills recau d'una banda en l'entorn familiar que els fa crèixer i de l'altre en les institucions educatives. Cap d'aquestes dues estructures pot eludir la seva part de responsabilitat.
L'AMPA d'INS va neixer l'any 2003 com a conseqüència de la inquietud e iniciativa d'alguns pares. La filosofia d'aquesta associació era i segueix essent la de fer de pont entre alumnes, pares i professorat, col.laborant estretament amb el Centre i vigilant, sempre amb ànim positiu, que l'educació dels nostres fills sigui la mes adecuada.

Activitats que organitzem per dinamitzar el curs escolar :

INTITUCIONALS
Formar part del Consell Escolar, participació en els conflictes escolars, col.laboració amb la direcció del centre per gestionar la viabilitat de l?aula Oberta, formació del Consorci IES - Consell Comarcal - AMPA per dinamització cultural i esportiva dels alumnes. Col.laboració amb el Banc de llibres.

ECONÒMIQUES
Aportacions en subvencions : Premi Joc Floral St.Jordi, Concurs de cartells, Premi Cau del Llop per treball de reserca de batxillerat, apadrinament, viatge Fi de Curs pes 4art ESO, setmana cultural, Narinan, xerrades per alumnes al IES, xerrades del departament de Català i activitats extra-escolars. Equinoteràpia.

FESTIVES
La castanyada, xocolatada per Nadal, parada de venta de llibres per St.Jordi, organització de la festa fi de curs (4art. ESO).

BANC DE LLIBRES
Aquest any l'Ampa ajudarà a gestionar el banc de llibres, creiem que es molt important fer un banc de llibres a l'escola per tal d'estalviar diners i tambe perque els alumnes en aquest cas aprenguin a valorar els llibres i a cuidar-los, es una manera mes de fer civisme.

divendres, 11 de gener del 2013

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR



Eleccions al Consell Escolar

 

Les votacions es faran al centre el dia 17 de gener de 2013.

SECTOR PARES i MARES – Votacions des de les 9’30 a les 14’45 (urna segellada situada a la Consergeria del centre)
SECTOR PROFESSORAT - Votacions des de les 9’30 a les 14’30 (urna segellada situada a la Secretaria del centre)
SECTOR ALUMNES - Votacions des de les 9’30 a les 13 (urna segellada situada a la Biblioteca del centre)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada